ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
НОВИЙ ПОГЛЯД НА ОЦІНЮВАННЯ. ОЦІНКУ НЕ СЛІД ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ПРОБЛЕМ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИЯВЛЕННЯ ПРОГАЛИН В ЗНАННЯХ. ЦЕ МОДЕЛЬ, В ЯКІЙ ОЦІНКА ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЗОНИ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ (ВИГОТСЬКИЙ, 1986). ЦЕ ВИЗНАЧЕННЯ ТОЧКИ, В ЯКІЙ УЧЕНЬ НАЙБІЛЬШ ГОТОВИЙ ВЧИТИСЯ, І ДЕ ВТРУЧАННЯ БУДЕ НАЙВПЛИВОВІШИМ.
ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НУШ
ВСЕ ПРО НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ (матеріали оновлені червень,2019)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів початкових класів
КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ
ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НУШ)
Курс ознайомить із новим Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Це обов’язковий етап підвищення кваліфікації вчителів, які набиратимуть 1-й клас у 2018 році та 2019 році.
Наказ МОНУ від 15.01.2018 р. № 34 та №36
лист-роз'яснення про онлайн-курс
МОДУЛЬ 1. Загальні правила
МОДУЛЬ 2. Організація класу
МОДУЛЬ 3. Інтегроване навчання
3.1. Наскрізні вміння
3.1. Наскрізні вміння
Комментариев нет:
Отправить комментарий