НУШ

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 

Похожее изображение      

НОВИЙ ПОГЛЯД НА ОЦІНЮВАННЯ. ОЦІНКУ НЕ СЛІД ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ПРОБЛЕМ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИЯВЛЕННЯ ПРОГАЛИН В ЗНАННЯХ. ЦЕ МОДЕЛЬ, В ЯКІЙ ОЦІНКА ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЗОНИ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ (ВИГОТСЬКИЙ, 1986). ЦЕ ВИЗНАЧЕННЯ ТОЧКИ, В ЯКІЙ УЧЕНЬ НАЙБІЛЬШ ГОТОВИЙ ВЧИТИСЯ, І ДЕ ВТРУЧАННЯ БУДЕ НАЙВПЛИВОВІШИМ.

ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НУШ

Картинки по запросу порадник для вчителя

ВСЕ ПРО НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ (матеріали оновлені червень,2019)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ

      Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів початкових класів

Картинки по запросу Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів початкових класів

КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ


СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ

ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НУШ)
Похожее изображение

Курс ознайомить із новим Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Це обов’язковий етап підвищення кваліфікації вчителів, які набиратимуть 1-й клас у 2018 році та 2019 році.

Наказ МОНУ від 15.01.2018 р. № 34 та №36


лист-роз'яснення про онлайн-курс

МОДУЛЬ 1. Загальні правила

МОДУЛЬ 2. Організація класу


МОДУЛЬ 3. Інтегроване навчання 
3.1. Наскрізні вміння

Комментариев нет:

Отправить комментарий