суббота, 25 января 2020 г.

10 вчительських прийомів, щоб налагодити дисципліну в класі

У 1950 році психологи Джейкоб Кунін (Jacob Kounin) і Поль Гамп (Paul Gump) відкрили цікаву річ: якщо учень заважав вести урок, а вчитель застосовував дисциплінарні заходи, небажана поведінка цієї дитини припинялася, але інші починали її наслідувати. Кунін і Гамп назвали це ефектом ланцюгової реакції, який показує, що ваші зусилля контролювати клас можуть мати зворотний ефект. 
“Найкраще, що можуть зробити вчителі, зацікавлені у приборканні ефекту ланцюгової реакції, – дати учням чіткі вказівки, а не тиснути”, – писали Кунін і Гамп. 
Питання, як ефективно керувати класом, досі складне для вчителів, тож журналістка “Нової української школи” підшукала ефективні стратегії для його вирішення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий